Friday, December 6, 2013

Majlis Persandingan Hafidz & Anis

Hari tu saya pernah post tentang majlis pernikahan mereka berdua ni, yang diadakan di Gombak, Selangor. Post kali ini ialah susulan kepada majlis tersebut iaitu majlis persandingan yang bertempat di Dewan Tun Raha, Yayasan Tun Razak.

Selalunya saya bergerak secara solo. Tapi kali ini saya ditemani oleh teman fotografi yang tidak kurang hebatnya iaitu Mohamed Zizo. Kami hadir awal pada hari tersebut untuk melihat rehearsal majlis. Sebelum majlis, saya juga telah menyediakan gambar-gambar untuk slideshow, khas untuk pasangan ni. Bangga pula rasanya bila orang hargai dan pamer hasil seni kita untuk tatapan tetamu majlis.

Jom tengok hasil untuk majlis ni pula, harap dapat memuaskan hati pasangan pengantin juga :)




































































Harapnya mereka berpuas hati dengan gambar2 dan servis saya. Mungkinkah anda mahu gambar perkahwinan anda seperti ini? Kalau mahu sila hubungi saya dan dapatkan harga yang sangat istimewa untuk majlis anda, semudah ABC kan?

Ahmad Firdaus
Principal Photographer of Ahmad Firdaus Photography
www.dausphoto.com
a.firdaus@gmail.com
012-2477480



0 comments:

Post a Comment